Sperăm că vă va plăcea tot ceea ce comandați de la noi, dar nu vă faceți griji. Dacă ceva nu este corespunzător, aveți la dispoziție 30 de zile pentru a solicita returnare  sau pentru a vă schimba articolele începând cu ziua în care primiți comanda.

Vă vom oferi  rambursare integrală pentru produsele dvs. prin aceeași metodă pe care ați utilizat-o în majoritatea cazurilor. Tot ce cerem este ca articolele să fie returnate nefolosite și neafectate, inclusiv ambalajul lor. Produsele returnate la noi într-o stare în care nu mai pot fi vândute, nu vor fi rambursate și pot fi trimise înapoi la dvs.

Dacă doriți să schimbați un produs, vă rugăm să solicitați returnarea și să plasați o comandă nouă.

Elemente care nu pot fi returnate: produsele trebuie returnate intacte și nefolosite împreună cu ambalajul original.

Produse defecte: Dacă produsul dvs. este deteriorat  sau defect când îl primiți, îl puteți returna pentru o rambursare. Contactați-ne în termen de 5 zile de la primirea comenzii.

Retur târziu: Achiziția dvs. trebuie trimisă înapoi în termen de 30 de zile de la primirea comenzii. Returnările în afara acestei perioade pot fi acceptate la discreția Bonlavie și a partenerilor noștri de marcă / designer și rambursarea se poate face numai ca credit de magazin.

Rambursare: Retururile durează  3-10 zile lucrătoare pentru a se realiza cu succes. După ce returul dvs. este procesat și rambursarea este emisă, veți primi un e-mail de confirmare a rambursării. Rambursările pot dura mai multe zile lucrătoare pentru a se reflecta pe cardul dvs. de credit / debit sau în contul dvs. bancar. Acest lucru variază în funcție de instituția dvs. financiară.

CUM SĂ SOLICIȚI UN RETUR SAU UN SCHIMB?

Pentru a iniția un retur  sau un schimb, adresați-vă echipei noastre de asistență pentru clienți la client@bonlavie.ro